Blogarchive

Wednesday, May 23, 2012

Ferdig!

Da har det gått veldig lang tid siden sist jeg blogget, og det er trist men også litt godt nå som jeg har bestemt meg for å legge ned bloggen. For all del, innleggene blir jo der. Om ikke bare for dere få som leste bloggen, men også for meg selv som et minne om mitt opphold på Madagaskar. Jeg har hatt et veldig fint opphold når jeg tenker tilbake, selv om det fikk en veldig trist og brå slutt. Det er nesten 3 mnd siden jeg kom hjem, og selv om livet mitt har handlet om veldig mye vondt siden da, har jeg også klart å tenke litt over hvor heldig jeg faktisk var som fikk ta en del i dette opplegget. Jeg vil aldri glemme mine fem måneder på Madagaskar, og jeg anbefaler virkelig alle som har muligheten til å ta et sånt år! 

Her er et lite sammendrag av mine fem måneder på Madagaskar:

Den første uken, på guidet tur i Antananarivo, hovedstaden:

Mitt første møte med lemurer:

 Gode venner tok oss med på tur:

Bading i et naturlig fossefall i Isalofjellene:

Første uken i grisefjøset:

Gode kolleger: 

Jobbing i verkstedet:

Har ikke tall på hvor mange turer vi har hatt med disse:

Fiksing av grisehus:

Malejobb:

Førjulspiknik med gode venner:

Julekonsert:

Antsirabe, den beste byen:

Filmkveld med noen av elevene våre:

Årets kyss i Kenya:

På besøk i Mathareslummen i Nairobi:

Vi har sett en syklon på nært hold:

Hatt besøk av familie:

Og vært på utflukt i regnskogen:

Og selvsagt mye mer som kan fortelles til de som ønsker å høre om det..

Da sier jeg takk for meg!

- Mary Ann

No comments:

Post a Comment