Blogarchive

Friday, April 6, 2012

Egon Pilsner

Det er fremdeles oppturer og nedturer om dagen, men nå har jeg fått en opptur som jeg er veldig glad for!

Jeg har fått meg min første hund, en Dansk svensk gårdshund som er 10 mnd gammel og heter Egon Pilsner! Hentet han på onsdag, og har ikke hatt noen dårlige erfaringer med han så langt. De forrige eierne er superhyggelige og har oppdratt han bra, han kan mange triks og er egentlig bare en gullgutt. Og siden bloggen min har handlet ganske mye om Sindre i det siste, så vil jeg bare si at han ville digget denne hunden!

Gleder meg til å bli bedre kjent med Pilsner og tror vi kommer til å bli veldig gode venner :)




2 comments:

  1. Det tror jeg også han hadde gjort :)

    Du som har ønsket deg hund "siden tidenes morgen..."
    ENDELIG!!! <3
    Så godt å se deg SÅ glad <3

    Klem fra tante Kjersti

    ReplyDelete
  2. Gratulere med hunden,Mary Ann.Sindre hadde syntes at hunden er steintøff, og hadde han ikke kunne noen triks så hadde sikkert Sindre lært han opp.Håper du har det bra og at Pilsner er med på å få tankene dine over på noe annet.Hilsen oss i Bodø =)))

    ReplyDelete